.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی سرپرست جدید سازمان آتش نشانی بابل

طی حکمی از سوی شهردار بابل، حسین خانپور بعنوان سرپرست جدید سازمان آتش نشانی بابل منصوب شد.
به گزارش خبرنگارشمال نیوز ازبابل: فرامرز ابوالحسنی در مراسم تودیع ومعارفه سرپرست جدید سازمان آتش نشانی بابل، ابتدا از زحمات و تلاشهای مدیر عامل سابق همایون مرتضوی تقدیر و از قبول مسئولیت حسین خانپور تشکر نمود و بیان داشت: مهندس حسین خانپور در کارنامه خود یک دوره عضو شورای شهر بابل و شهردار امیر کلا بوده است که با تجربیات و تلاشهای ایشان در مسئولیت جدید شهری ایمن را در مجموعه شهری بابل شاهد خواهیم بود.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهربابل: آموزش شهروندان و پرسنل را لازمه پیشرفت سازمان دانست وافزود باید با جدیت در این حوزه پیگیری شود.
مهندس عسگری شهردار بابل نیز بیان داشت: امروزه سازمان آتش نشانی بابل از جایگاه و وجاهت خوبی برخوردار است و این اثرات برای مردم ملموس و قابل مشاهده است که با این تغییر و تحول مدیریتی باعث رشد بهتری خواهیم بود.
همچنین درادامه معاون خدمات شهری شهردار بابل افزود: سازمان آتش نشانی یک مجموعه خدماتی است و این انتظار می رود که تلاشهای وافری در این حوزه شود.
ولی اله نیازی: رسیدن زمان مطلوب آتش نشانان به حریق را از مهمترین وظایف این سازمان دانست.
مهندس حسین خانپور سرپرست جدید سازمان آتش نشانی بابل نیز بیان داشت: مدیریت بحران در زمان حوادثهای طبیعی و غیره موجب کاهش تلفات نیروی انسانی می شود، وافزود پیشگیری و آموزش، نوگرایی خدمات به شهروندان، استفاده از تجربیات پیشکسوتان در حوزه ایمنی و نگاه ویژه به امور صنفی پرسنل را از مهمترین برنامه های خود در این سازمان بیان کرد.
درپایان توسط مهندس عسگری شهردار بابل حکم سرپرست جدید سازمان آتش نشانی بابل را به مهندس حسین خانپور اهداء و از زحمات همایون مرتضوی مدیر عامل سابق با لوح سپاسی قدردانی شد.

به گزارش خبرنگارمادربابل در مراسم معارفه مهندس خانپور مهندس عسگری شهردار بابل، فرامرز ابوالحسنی عضو شورای اسلامی شهر بابل، ولی اله نیازی معاون خدمات شهری و علیجانپور مسئول امور مالی شهرداری و تعدادی از همکاران شهرداری و سازمان آتش نشانی بابل نیزحضور داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.298 seconds.